Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Бравите могат да се ремонтират, като се сменят моторчетата. Мисля, че те са такива:

    http://tpetrov.com/search.php?prod=%...+JOHNSON+20513

    https://vikiwat.com/product/17722/el...-epilator.html


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Бравите могат да се ремонтират, като се сменят моторчетата. Мисля, че те са такива:

      http://tpetrov.com/search.php?prod=%...+JOHNSON+20513

      https://vikiwat.com/product/17722/el...-epilator.html
      Мерси! Имам едни стари в нас от предната 166, само че са задни и ще видя как се разглобяват и какви са точно моторчетата. Ако е играчка ще видя от колега от форума или от мегапартс. А иначе има и сензор за дъжд и то работещ
      Алфа...всичко друго е компромис!
      http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
      Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
      Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

      Comment


      • Какво е това нещо - 'клюкарката' ? Честито за колата!
        BMW 318ti '96

        Comment


        • Устройство за следене на неизправности по външното осветление. Практически създава много повече ядове отколкото ползи.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Първоначално публикувано от ildivvy Покажи съобщение
            Какво е това нещо - 'клюкарката' ? Честито за колата!
            Мерси!
            Алфа...всичко друго е компромис!
            http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
            Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
            Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

            Comment


            • Първоначално публикувано от smc Покажи съобщение
              [ATTACH=CONFIG]170091[/ATTACH] Реле D и бушон 16(15А) в моторния кош е за фаровете за мъгла
              Не чувам релето, а бушона е здрав. Явно е заминало.
              В тази връзка да питам и друго. Днес проверихме климатика на херметичност - няма пробиви и задържа налягане. Обаче като започнахме да я зареждаме с фреон, не иска да включи компресора. При тест с MES релето цъка, обаче съединителя на компресора не. За там някакъв бушон има ли или да се насоча към пресостат или направо работещ съединител на компресор?
              Алфа...всичко друго е компромис!
              http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
              Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
              Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

              Comment


              • Бушонът е F19 (7,5 A):




                Ако е здрав, вържи една пробна лампа на проводника за съединителя и виж дали ще свети при теста. Ако свети, мери намотката на съединителя. Може да е фирясала. Преди да си установил това, не се занимавай с пресостата.
                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 18:36.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Щом, като го тестваш с MES не чуваш да щрака съединителят, вържи една пробна лампа вместо него и виж дали ще свети при теста. Ако свети, мери намотката на съединителя. Може да е фирясала. Преди да си установил това, не се занимавай с пресостата.
                  Мисля, че открих проблема...Шайбата е изхвърчала и както четох тук из форума на доста колеги се е случвало. Или се бъркам със 2.0 ТС, че иглежда този различно без шайба отпред? Сега ще търся съединител за компресора. Явно са счупили вътрешната зегерка. А ЕКО, от къде да купя реле за халогените или нови йок? Защото както ми каза не цъка, а крушките са здрави тествах ги.
                  Last edited by Tasho; d.m.y г., 18:52.
                  Алфа...всичко друго е компромис!
                  http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                  Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                  Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                  Comment


                  • Като окъсиш принудително силовата верига на релето, халогените светват ли? Ако наистина е фирясало релето, купи си втора употреба. Няма проблем да намериш читаво.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Като окъсиш принудително силовата верига на релето, халогените светват ли? Ако наистина е фирясало релето, купи си втора употреба. Няма проблем да намериш читаво.
                      Това не знам как да го направя с окъсяването, честно казано....
                      А ако се наложи да се сменя пък съединителя на компресора, като го гледам къде е заврян направо не ми се мисли. Трябва да се разколачи половината кола.
                      Алфа...всичко друго е компромис!
                      http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                      Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                      Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                      Comment


                      • Трябва да се сложи проводник между клемите на силовата верига на релето! Тя може да се види върху самото реле. Идеята е да се провери дали инсталацията е здрава. Релето се вади и проводника се вкарва в клемите отдоло (в кутията). Гледам,че си от Пловдив...Ако се затрудняваш или имаш нужда от помощ при разни електро-измервания,може да се уговорим и да помогна (аз съм в района на Мебелена къща). Хем ще разгледам и видя отблизо 166...
                        BMW 318ti '96

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
                          Това не знам как да го направя с окъсяването, честно казано....
                          Извади релето и в цокъла му пъхни парче проводник, което да свързва изводи 30 и 87.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ildivvy Покажи съобщение
                            Трябва да се сложи проводник между клемите на силовата верига на релето! Тя може да се види върху самото реле. Идеята е да се провери дали инсталацията е здрава. Релето се вади и проводника се вкарва в клемите отдоло (в кутията). Гледам,че си от Пловдив...Ако се затрудняваш или имаш нужда от помощ при разни електро-измервания,може да се уговорим и да помогна (аз съм в района на Мебелена къща). Хем ще разгледам и видя отблизо 166...
                            Мерси ама не мога да мръдна, защото не е обслужена още. През идващата седмица ще се случи и това.


                            ЕКО, беше изгорял F19 на климатика. Смених го, компресора тръгна, започна обаче да пищи и да пуши и го изключих. Явно затова е изгорял и бушона. Сега не изгоря, защото пробвах с един 15А. Явно компресора е блокирал и ще се наложи смяна.
                            А за релето утре ще го пробвам, благодаря ти. Трябва да черпя!
                            Алфа...всичко друго е компромис!
                            http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                            Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                            Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                            Comment


                            • Ако наистина компресорът е блокирал, те съветвам да потърсиш съдействие от много добър спец по автоклиматици, иначе само със смяната на компресора и без промиване на системата от вероятно налични стружки, може да се вкараш в голям филм. Т.е - да съсипеш няколко компресора докато стигнеш до работещото решение.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Ако наистина компресорът е блокирал, те съветвам да потърсиш съдействие от много добър спец по автоклиматици, иначе само със смяната на компресора и без промиване на системата от вероятно налични стружки, може да се вкараш в голям филм. Т.е - да съсипеш няколко компресора докато стигнеш до работещото решение.
                                Според мен е най-вероятно лагер, но като се свали ще се види. Иначе ще се взема компресор то е ясно. Предполагам, че на всички 166 JTD са еднакви без значение к.с.?! Ще видя сега някой колега от форума хем ще ми трябват и бравите и релето. Ама него утре като го пробвам.
                                Алфа...всичко друго е компромис!
                                http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                                Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                                Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                                Comment

                                Working...
                                X